Slackline.nl

Ga direct naar hoofd-inhoud »

Doorzoek site
 

 

Service
  • - Scherpe prijzen
  • - E-mail advies service
  • - Tel: 0850653688
  • - Volledige garantie
  • - Gratis verzending vanaf €50,-
  • - Webshop Keurmerk
  • - Veilig & makkelijk betalen
  • - Vóór 23.59 besteld =
       vandaag verzonden
Betaalmogelijkheden
 
FAQ
 
Hieronder vind je een overzicht van veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contactmet ons op en we geven je zo snel mogelijk een antwoord.

 

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn jullie leveringsvoorwaarden?


Betalen

Welke betalingsmethoden accepteren jullie?
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?
Er wordt gevraagd om de CVC-code van mijn creditcard, wat wordt hier mee bedoeld?

 

Bezorgen

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

 

Retourneren

Ik heb een artikel besteld en ontvangen, maar ik wil het retourneren. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Het door mij bestelde artikel is defect geraakt. Heb ik garantie?

Slacklines

Is een slackline helzelfde als een industriële spanband of sjorband?
Waar kan ik terecht met vragen over slacklines?



Bestellen


Hoe kan ik bestellen?

Bestellen bij Slackline.nl kan rechtstreeks via de website in 5 eenvoudige stappen:

  1. Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen.
  2. Klik op de knop 'Bestelling afronden'
  3. Vul je naam en adresgegevens in, of log in als je al een account bij ons hebt.
  4. Geef de gewenste verzendwijze en betalingswijze aan.
  5. Volg nu de stappen op het scherm om de betaling af te ronden.

Je ontvangt nu een bevestiging per e-mail van je bestelling.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt een bestelling alleen annuleren als deze nog niet betaald is. Als een bestelling al betaald is (en op voorraad is) zit deze namelijk al in het afleveringsproces.

Annuleer een bestelling door een bericht te sturen via het contact-formulier, vermeld hierbij ordernummer van de bestelling die je wilt annuleren. Je vindt dit ordernummer in de e-mail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.


Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Als de bestelling verzonden is krijg je hiervan een e-mail met een track & trace code om je bestelling te volgen.


Wat zijn de verzendkosten?

Op bestellingen boven €50,- brengen wij naar Nederland en België GEEN VERZENDKOSTEN in rekening. Voor orders onder €50,- wordt een bijdrage van €3,50 berekend. Verzendkosten naar andere landen zijn te vinden in de verzendkosten tabel.


Wat zijn jullie leveringsvoorwaarden?

Slackline.nl maakt deel uit van de Klimwinkel-organisatie, naast deze specialistische shop verkopen we ook via Klimwinkel.nl en Bergsportwinkel.nl. Wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop keurmerk. (www.keurmerk.info). De algemene voorwaarden kunt u hier downloaden en opslaan (pdf document).

Webshop keurmerk logo

 

Betalen


Welke betalingsmethoden accepteren jullie?

Je kunt betalen met iDeal, MasterCard, VISA, en Overboeking per bank of giro. Klanten uit België kunnen ook betalen met Bancontact / Mr Cash en klanten uit Duitsland met DIRECTebanking.de.

Daarnaast bieden we de mogelijkheid onder rembours te bestellen. Je betaalt je bestelling dan aan de postbode bij aflevering. Er komt dan wel € 8,- aan extra kosten bovenop het bestelbedrag.


Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

De vermelde prijzen zijn inclusief BTW.


Er wordt gevraagd om de CVC-code van mijn creditcard, wat wordt hier mee bedoeld?

Creditcards hebben een CVC-code ter extra beveiliging voor online transacties. CVC staat voor 'Credit card Verificatie'.

Bij MasterCard en VISA vind je de code aan de achterkant van de creditcard. De CVC code is het laatste driecijferige getal rechtsboven je handtekening.

 

Bezorgen


Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Voor 23.59 besteld = dezelfde dag verzonden, mits op voorraad. Indien een product niet op voorraad is, wordt dit op de website vermeld. Vervolgens heeft PostNL doorgaans 1 dag nodig om uw pakje in goede orde af te leveren. De gebruikelijke levertijd is dus 1 werkdag.

Zodra de bestelling is verzonden, of als een product dat je hebt besteld niet op voorraad is, ontvang je hiervan een e-mail.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja, je kunt je bestelling op een ander adres laten bezorgen. Bij het plaatsen van de bestelling geef je eerst je eigen naam en adres op. Je kunt daarna kiezen of je de bestelling naar dit adres wilt versturen of naar een ander adres. De factuur zenden we standaard mee met de bestelling, wil je niet dat de factuur wordt meegezonden (bijvoorbeeld omdat het een kado is) meldt dat ons dan via het contactformulier.

 

Retourneren


Ik heb een artikel besteld en ontvangen, maar ik wil het retourneren. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Slackline.nl staat achter haar producten. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over het artikel, dan kan je deze zonder opgaaf van reden retour zenden. Dit moet wel binnen 30 werkdagen gebeuren en met inachtneming van onze algemene voorwaarden. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn bij het retourneren van je product(en) hebben wij daar een retourformulier voor. Deze kan je hier downloaden. Heb je geen Adobe Acrobat Reader, dan kun je deze hier downloaden.

Vul het retourformulier in, print hem uit en stuur je product(en) samen met het retourformulier op naar het adres dat aangegeven staat op het formulier.
50NB / Klimwinkel
Afdeling Retouren
Denariusstraat 25
4903 RC Oosterhout

Mocht je er niet helemaal uitkomen met het invullen van het retourformulier op je pc/laptop/tablet of telefoon, dan kun je deze ook printen en met de pen invullen. 

Je kunt ook altijd contact opnemen met de klantenservice via:
Email: klantenservice@slackline.nl
Tel: +31 (0)85 06 536 88


Het door mij bestelde artikel is defect geraakt. Heb ik garantie?

Slackline.nl herstelt of vervangt producten die, binnen de garantieperiode, bij normaal gebruik defect raken. De garantie geldt niet wanneer er sprake is van nagelaten verzorging, opzettelijke beschadiging en/of onoplettendheid.

Probeer het gebrek niet zelf te herstellen, maar neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

 

 

Slacklines


Is een slackline helzelfde als een industriële spanband of sjorband?

Er zijn belangrijke verschillen:
*Onze slacklines zijn bedoeld op te gebruiken als speelgoed. Voor deze toepassing hebben de slacklines een CE keuring ondergaan die afwijkt van de keuring om industri&eum;le spansystemen. De onderdelen zijn niet-toxisch en in het ontwerp is rekening gehouden met de toepassing als speelgoed. Mocht er onverhoopt wat misgaan, dan kunt u in ieder geval aantonen dat u met gekeurd speelgoed werkt, ivm eventuele aansprakelijkheid moet dat toch een geruststellende gedachte zijn.
*Het bandmateriaal van de slacklines is specifiek voor deze functie ontwikkeld. De rek en oppervlaktestructuur zijn geoptimaliseerd balanceren en het maken van sprongen. Een te starre (hijs)band zou eerder tot letsel kunnen leiden.


Waar kan ik terecht met vragen over slacklines?

Je kunt je vraag ook stellen via ons contactformulier.