Slackline.nl

Ga direct naar hoofd-inhoud »

Doorzoek site
 

 

Service
  • - Scherpe prijzen
  • - E-mail advies service
  • - Tel: 0850653688
  • - Volledige garantie
  • - Gratis verzending vanaf €50,-
  • - Webshop Keurmerk
  • - Veilig & makkelijk betalen
  • - Vóór 23.59 besteld =
       vandaag verzonden
Betaalmogelijkheden
 

Als u bij ons een bestelling plaatst gaan er een hoop processen van start om te zorgen dat u uw pakket de volgende dag thuisbezorgd krijgt.

We maken dit graag inzichtelijk voor u zodat u weet hoe wij ons werk doen en op welke momenten wij in kunnen grijpen mocht er iets mis gaan. Het uitleggen gebeurt aan de hand van een aantal stappen welke per stap uitgebreid toegelicht worden. De stappen zijn als volgt:

1. Bestelling wordt geplaatst.

2. Betaling wordt verricht.

3. Bestelling gaat naar ons centrale magazijn.

4. Bestelling wordt aangeboden aan bezorger.

5. Verwerking door bezorger en de volgende dag komt de bestelling bij u aan.

 


Stap 1: De bestelling wordt geplaatst

Deze stap wordt door u gedaan. Uw selecteert één of meerdere producten op onze website en plaatst die in uw winkelwagentje. Vervolgens gaat u door naar de kassa (en vangt u €200 als dit monopoly was). Bij de kassa vult u de volgende gegevens in:

  1. Factuuradres; Hier kunt u aangeven tevens aangeven of het pakket naar een ander adres verzonden moet worden. Zonder wijzigingen is dit automatisch hetzelfde als het factuuradres.

  2. Verzending; Voor de verzending hanteren wij de volgende kostenberekening:

    Land:

    Verzendkosten

    Levertijd

    Bezorger

    Altenatieve Bezorger

    Nederland

    < € 50 = € 3,50

    > € 50 = € GRATIS

    Voor 23:00 Besteld volgende dag in huis

    POSTNL

    > 30 Kilo dan via UPS of GLS

    België

    < € 50 = € 3,50

    > € 50 = € GRATIS

    Voor 22:00 Besteld volgende dag in huis

    GLS

    > 30 Kilo dan ook GLS

    Duitsland

    < € 50 = € 6,00

    > € 100 = € 3,50

    2-3 Werkdagen

     

     

    Andere EU landen

    20,00

    2-7 Werkdagen,

    Kijk hiervoor op de website van POSTNL

     

     

Aflevering binnen Nederland gaat voor bestellingen boven de €50 altijd via aangetekende post?

U kunt bij verzending ook aangeven dat u het pakket wilt afhalen op ons servicepunt in Arnhem.

Het adres hiervan is: Amsterdamseweg 25

6814 GA Arnhem

 

De openingstijden van het servicepunt zijn als volgt:

Maandag

13:00 – 18:00

Dinsdag

13:00 – 18:00

Woensdag

13:00 – 18:00

Donderdag

13:00 – 18:00

Vrijdag

13:00 – 18:00

Zaterdag

GESLOTEN

Zondag

GESLOTEN

  1. Betaling; Wij hebben verschillende manieren waarop u uw betaling kan voldoen. Hier kunt u een selectie maken welke methode u wil gebruiken. Staat de methode die u voor ogen had er niet tussen, mail ons dan en we kijken wat er verder mogelijk is. Betalingen vanuit bedrijven op factuur worden ook geaccepteerd.

    Hierna controleert u uw bestelling op het juiste artikel en of de prijs overeenkomt met wat u op de website tegen bent gekomen. 

  2. Opmerkingen; Hier kunt u aangeven of er speciale wensen zijn voor u bestelling. Wij hebben de mogelijkheid om aan te geven dat een pakket bijvoorbeeld bij de buren op nummer 34 afgegeven mag worden als u niet thuis bent. Dit is ook de plek waar u kunt aangeven dat het touw dat u wilt bestellen niet twintig meter aan een stuk moet zijn, maar bijvoorbeeld twee stukken van tien meter. Let wel op: als u uw bestelling na 17:30 plaatst kan het invullen van dit veld leiden tot één werkdag vertraging.

 

Stap 2: De betaling wordt verricht

NOG INVULLEN, wat de vervolgsstap is na het klikken op 'Plaats uw bestelling'

Mocht de betaling niet worden voltooid of uw browser vastlopen, dan worden uw producten nog een tijdje gereserveerd en meestal binnen een half uur weer vrijgegeven. Indien u de bestelling nog steeds wilt plaatsen kunt u het beste eerst contact opnemen met een van onze collega's. Die kan dan bevestigen of de bestelling inderdaad niet geplaatst is. Hierna kunt u opnieuw dezelfde bestelling plaatsen en na voltooiing van de betaling gaat de bestelling automatisch door naar de volgende stap.

 

Stap 3: Uw bestelling gaat naar ons centrale magazijn

Zodra de betaling is verwerkt wordt er een pakbon uitgedraaid in ons centrale magazijn en daar worden uw product(en) bij elkaar verzameld. Als een deel van uw bestelling tijdig niet op voorraad is dan wordt de bestelling gepauzeerd. Wij verzenden over het algemeen pas uw pakket als alle producten aanwezig zijn. Op aanvraag is het vaak wel mogelijk om al een deel van uw bestelling te verzenden en later het overige deel dat niet op voorraad is. Wat de levertijd is van een product proberen we zo goed mogelijk aan te geven op de website. Staat het er niet bij dan kunt u ons altijd bellen of mailen en dan komen wij er zo snel mogelijk op terug. (NAVRAGEN OF EN WANNEER WE HIER NOG ADRESGEGEVENS AAN KUNNEN PASSEN)

Weegcheck

 

Stap 4: Bestelling wordt aangeboden aan bezorger

 Zodra alle producten ingepakt zijn in een pakket komt hier het verzendlabel op met het door u aangegeven afleveradres en om 22:00 worden alle pakketten aangeboden aan de bezorger.

 

Stap 5: Verwerking door bezorger en de volgende dag komt de bestelling bij u aan

 Zodra het pakket verwerkt is door de bezorger wordt het pakket bij u thuis bezorgd.

 

 Heeft u nog vragen over dit proces of andere vragen? Neemt u dan gerust contact op. Wij helpen u graag!